Program
wtorek 25 kwietnia:
(opcjonalnie, liczba miejsc ograniczona)
13:00 – 14:00 – zakwaterowanie uczestników
14:00 – 14:45 – lunch
15:00 – 20:00 – wycieczka techniczna „Sztolnia Czarnego Pstrąga i Zabytkowa Kopalnia Srebra”
20:00 – kolacja z potrawami regionalnymi
środa 26 kwietnia:
9:00 – 10:00 – rejestracja uczestników
10:00 sesja inauguracyjna
11:00 przerwa kawowa
11:15 sesja I
- Stan obecny i wyzwania na przyszłość w budownictwie drogowym w Niemczech – Prof.Dr Ulf Zander Bundesanstalt für Straßenwesen (45’)
- Funkcjonalne właściwości mieszanek mineralno-asfaltowych – doświadczenia austriackie – Maximilian Weixlbaum GESTRATA, TPA Wien (20’)
- Trwałość zmęczeniowa mieszanek mineralno-bitumicznych z zastosowaniem asfaltu wysokomodyfikowanego – dr inż. Krzysztof Błażejowski Orlen Asfalt Sp. z o. o. (20’)
Pytania i odpowiedzi, dyskusja
12:45 przerwa kawowa
13:00 sesja II
- Właściwości akustyczne betonu płukanego oraz szlifowanego. Porównanie z SMA, asfaltem porowatym i innymi nawierzchniami bitumicznymi – Jens Skarabis Silentex GmbH (30’)
- Projekt badawczy konsorcjum Politechniki Krakowskiej, Warszawskiej, Wrocławskiej, Lubelskiej i IBDiM “Rozwój innowacji drogowych – ochrona przed hałasem drogowym” – Prof. Marian Tracz Politechnika Krakowska, (20’)
- Redukcja grubości i wydłużenie okresu eksploatacji nawierzchni dzięki stabilizacji podbudowy georusztem trójosiowym – Piotr Mazurowski Tensar Polska sp. z o.o. (30′)
- MODBIT HIMA, właściwości i najciekawsze zastosowania – Marek Fecko LOTOS Asfalt (15’)
Pytania i odpowiedzi, dyskusja
14:45 obiad
16:00 sesja III
- Aktualny stan techniki pomiarowej wykorzystywanej do diagnostyki współczynnika tarcia w Niemczech – porównanie typowych współczynników tarcia dla nawierzchni asfaltowych i betonowych. Aktualne europejskie prace badawcze w tym zakresie – Dr Jürgen Schmidt IWS Messtechnik GmbH (30’)
- Pomiary i sprzęt stosowany do oceny szorstkości nawierzchni (współczynnik tarcia) na przykładzie Polski i Norwegii – Wojciech Żurek GDDKiA O/Katowice (20’)
- Aktualne prace badawczo-rozwojowe w zakresie poprawy jakości nawierzchni asfaltowych w Niemczech – Martin Muschalla TPA Bad Hersfaeld (30’)
- Stabilizacja gruntów spoistych środkami jonowymiennymi w Polsce i w Niemczech – Marek Przeradzki Visolis /InfraCrete (15’)
Pytania i odpowiedzi, dyskusja
17:45 przerwa kawowa
18:00 sesja IV
- Oznakowanie poziome z taśm prefabrykowanych 3M – doświadczenia niemieckie w stosowaniu na nawierzchniach betonowych i asfaltowych dróg autostradowych, alternatywne metody aplikacji wraz z certyfikacją wykonawców i jej wpływem na jakość oznakowania – Waldemar Schottka 3M Deutschland GmbH (45’)
- Cienkowarstwowe oznakowanie – dziś i jutro – Dawid Sybilak DOW Polska Sp Z o.o. (15’)
Pytania i odpowiedzi, dyskusja
20:00 uroczysta kolacja, wystąpią Eugeniusz Kubat i Tomasz Pala z zespołem
czwartek 27 kwietnia:
10:00 sesja V
- Doświadczenia z budowy i utrzymania nawierzchni betonowych w Polsce – Prof. Antoni Szydło Politechnika Wrocławska Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego (45’)
- Utrzymanie i naprawa istniejących nawierzchni betonowych – częstotliwość remontów i utrzymanie szczelin dylatacyjnych – Ralf Alte-Teigeler Otto Alte-Teigeler GmbH (30’)
Pytania i odpowiedzi, dyskusja
11:25 przerwa kawowa (czas na wymeldowanie)
11:45 sesja VI
- Asset Management wyzwaniem XXI wieku – dr Agata Ciołkosz-Styk, dr inż. Sławomir Heller, Heller Ing. mbH (20’)
- Planowanie utrzymania dróg samorządowych w Niemczech – Marek Skakuj Heller Ing. mbH, (20’)
- Aktualne zagadnienia dotyczące zarządzania drogami w Niemczech – Roland Degelmann, Oberste Baubehörde im Bayerischen Staatsministerium des Innern (15‘)
- Nowy poligon demonstracyjny, badawczy i kalibracyjny Federalnego Instytutu Badawczego Drogownictwa (duraBASt) – Stefan Höller, Bundesanstalt für Straßenwesen (25’)
- Ocena nośności sieci drogowych z wykorzystaniem ugięciomierza laserowego TSD – Jacek Sudyka Instytut Badawczy Dróg i Mostów (20’)
Pytania i odpowiedzi, dyskusja
13:35 podsumowanie i zakończenie Forum
14:00 obiad
Warunki
W zależności od wybranych warunków zakwaterowania opłata za udział w Forum wynosi:
A. Z jednym noclegiem:
1 050 zł z VAT – w pokoju 2-osobowym (CENA PROMOCYJNA – ZAKWATEROWANIE W HOTELU PRIME + TRANSPORT)
1 150 zł z VAT – w pokoju 1-osobowym (CENA PROMOCYJNA – ZAKWATEROWANIE W HOTELU PRIME + TRANSPORT)
Opłaty te obejmują:
– jeden nocleg (26/27.04.17) ze śniadaniem,
– udział w Forum w dniach 26-27.04.2017.,
– materiały konferencyjne,
– serwis kawowy, obiad i uroczystą kolację w dn. 26.04.2017.,
– serwis kawowy i obiad w dn. 27.04.2017.
B. Bez noclegów:
850 zł z VAT
Opłata ta obejmuje:
– udział w Forum w dniach 26-27.04.2017.,
– materiały konferencyjne,
– serwis kawowy, obiad i uroczystą kolację w dn. 26.04.2017.,
– serwis kawowy i obiad w dn. 27.04.2017.
Stawka VAT na usługi konferencyjne 23%.
Liczba pokoi jednoosobowych ograniczona. Po wyczerpaniu puli pokoi w miejscu obrad Forum zakwaterowanie w innym hotelu (Organizator zapewni transport). Decyduje kolejność zgłoszeń.
Warunkiem uczestnictwa w Forum jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia (online lub w wersji papierowej) oraz dokonanie wpłaty na rachunek bankowy Stowarzyszenia w Alior Bank S.A. nr: 77 2490 0005 0000 4520 9168 6331 w terminie do 14 kwietnia 2017 r.
W tytule przelewu prosimy koniecznie podać nazwisko(a) uczestnika(ów) Forum lub nr faktury VAT.
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Forum w terminie późniejszym niż 18.04.2017 r. Organizator obciąży Uczestnika kosztami udziału w pełnej wysokości.
Wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.kongresdrogowy.pl
nie jest równoznaczne z akceptacją zgłoszenia. Na podany w formularzu adres email Organizator prześle dodatkową wiadomość, potwierdzającą rejestrację udziału wraz z informacjami dotyczącymi płatności.
W przypadku, gdy uczestnik Forum potrzebuje, by zgłoszenie zostało zaakceptowane przez przełożonego, rekomendujemy wypełnienie formularza na stronie a następnie wybór opcji “Drukuj”. Zostanie wygenerowany plik zawierający wszystkie podane dane wraz z miejscem na podpisy osób upoważnionych.