Zarząd PKD o wnioskach z Kongresu i planach na rok 2007

11 stycznia 2007 r. na swym kolejnym posiedzeniu Zarząd Polskiego Kongresu Drogowego przyjął dokument “Podsumowanie i wnioski I (V) Polskiego Kongresu Drogowego, Warszawa, 4 -6 października 2006 r.”.Zapoznał się także ze wstępnymi planami organizacji seminariów i Forum w 2007 roku.

Kontynuowano także prace nad organizacją działalności Komitetów Technicznych. Zarząd dokonał zmian w Regulaminie prac Komitetów Stowarzyszenia (zmieniony Regulamin znajduje się w zakładce Komitety). Na Zastępcę Przewodniczącego Komitetu Rozwoju Infrastruktury Drogowej powołano Martę Maj.

Zarząd dokonał także zmian w strukturze organizacyjnej Stowarzyszenia. Powołano dwa nowe Sekretariaty Terenowe: w Poznaniu, na kierownika którego wyznaczono Artura Fojuda i w Lublinie, wyznaczając na kierownika Janusza Wójtowicza. Utworzona została nowa jednostka organizacyjna Stowarzyszenia pod nazwą “Pełnomocnik Prezesa Zarządu”. Realizację zadań ustanowionego Pełnomocnika powierzono Tomaszowi Kowalczykowi.

Podsumowanie i wnioski I (V) Polskiego Kongresu Drogowego

Loading...