Stowarzyszenie Polski Kongres Drogowy i Stowarzyszenie Producentów Cementu organizują już IV Forum Beton w Drogownictwie, które odbędzie się 23 października w Krakowie.
Program
23 października
10:00-11:00 Kawa powitalna i rejestracja
11:00-11:30 Inauguracja Forum
11:30-13:30 Sesja I: Dekarbonizacja w budowie nawierzchni betonowych
11:30-11:50 Nawierzchnie betonowe w Polsce, Jan Deja, SPC, AGH-Kraków
11:50-12:05 Podbudowy przepuszczalne z betonu cementowego, Danuta Bebłacz, IBDiM
12:05-12:25 Nawierzchnia z betonu cementowego o obniżonym śladzie węglowym, Tomasz Rudnicki, Holcim
12:25-12:45 Niskoemisyjne cementy i spoiwa w podbudowach drogowych, Przemysław Stałowski, Holcim
12:45-13:00 Autostradowa nawierzchnia betonowa o niskim śladzie węglowym, Krzysztof Zadrożny, Strabag, Piotr Molenda, Cement Ożarów
13:00-13.15 Dyskusja
13:15-14:15 Lunch
14:15-16:30 Sesja II: Budowa i utrzymanie nawierzchni betonowych
14:15-14:30 Błędy wykonania nawierzchni z betonu cementowego ulic, placów, portów kontenerowych, Andrzej Litwinowicz
14:30-14:45 Ronda z betonu cementowego – zasady projektowania i realizacji, Przemysław Moszczak, OAT
14:45-15:00 Budowa drogi powiatowej w Powiecie Wielickim w technologii RCC, Marian Paszcza, ZDP w Wieliczce, Michał Hebdaś, Cemex
15:00-15:15 Doświadczenia z budowy i eksploatacji nawierzchni betonowej drogi wojewódzkiej DW 423, Artur Golda, Betotech
15:15-15:30 Optymalizacja budowy nawierzchni betonowych w małych projektach drogowych z wykorzystaniem betoniarni ELKON, Marek Piliński, ELKON Polska
15:30-15:45 Ocena wpływu położenia dybli w szczelinach dylatacyjnych na ryzyko powstania zniszczeń nawierzchni z betonu cementowego, Maksymilian Łazarowicz, Politechnika Gdańska, PORR S.A, Piotr Jaskuła, Politechnika Gdańska
15:45-16:00 Dyskusja
16:00 Zakończenie Forum
Warunki uczestnictwa
Forum odbędzie się w hotelu:
Doubletree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center
ul. Dąbska 5
31-572 Kraków
Opłata za udział w Forum wynosi 550 zł netto (676,50 zł brutto)
Członkom wspierającym i zwyczajnym przysługuje 10% zniżki (kod rabatowy CZLONEK_PKD_10 )
Przedstawicielom zarządców dróg (GDDKiA, ZDW, ZDP) przysługuje 10% zniżki (kod rabatowy ZARZADCY_DROG_10 )
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT. Stawka VAT na usługi konferencyjne wynosi 23%, jednakże w przypadku, gdy udział opłacany jest w co najmniej 70% ze środków publicznych, możliwe jest zwolnienie z podatku VAT.
Zgłoszenia udziału w Forum będą przyjmowane do wyczerpania miejsc, nie później jednak niż do dn. 14 października 2024 r. Warunkiem uczestnictwa w Forum jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia online ze strony www.kongresdrogowy.pl oraz dokonanie wpłaty na rachunek bankowy Stowarzyszenia w Alior Bank S.A. nr: 77 2490 0005 0000 4520 9168 6331 w terminie do 14 października 2024 r. Odroczenie płatności jest możliwe – po potwierdzeniu u Organizatora. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
W tytule przelewu prosimy koniecznie podać nazwisko(a) uczestnika(ów) Forum .
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Forum w terminie późniejszym niż 14 października 2024 r. Organizator obciąży Uczestnika kosztami udziału w pełnej wysokości. Nieobecność Uczestnika (nie zgłoszona we wskazanym wyżej terminie) nie zwalnia z zapłaty należności.
Przesłanie zgłoszenia oznacza akceptację Regulaminu uczestnictwa w konferencjach organizowanych przez Stowarzyszenie Polski Kongres Drogowy oraz zapoznanie się i akceptację zasad przetwarzania danych osobowych.
Dane organizatora i podmiotu przetwarzającego dane osobowe wyłącznie na potrzeby organizacji Konferencji:
Stowarzyszenie Polski Kongres Drogowy ul. Instytutowa 1, 03-302 Warszawa tel.: 605 200 214 Rachunek bankowy do wpłat: Alior Bank S.A.:77 2490 0005 0000 4520 9168 6331.